Digitalni Marketing

Digitalni marketing predstavlja upotrebu interneta, mobilnih uređaja, društvenih medija, pretraživača i drugih kanala za dosezanje potrošača. Neki marketinški stručnjaci digitalni marketing smatraju potpuno novim poduhvatom, koji zahteva novi način pristupa kupcima i nove načine razumevanja ponašanja kupaca u poređenju sa tradicionalnim marketingom.
Digitalni marketing cilja određeni segment baze klijenata i interaktivan je. Digitalni marketing je u porastu i uključuje oglase sa rezultatima pretrage, oglase putem e-pošte i promovisane tvitove – sve ono što uključuje marketing sa povratnim informacijama kupaca ili dvosmernom interakcijom između kompanije i kupca.
Internet marketing se razlikuje od digitalnog. Internet marketing je oglašavanje isključivo na Internetu, dok se digitalni marketing može odvijati putem mobilnih uređaja, u video igrama ili putem aplikacije za pametni telefon…

Website Marketing

Web lokacija je središte svih aktivnosti digitalnog marketinga. Sam, je vrlo moćan kanal, ali je ujedno i medijum potreban za sprovođenje raznih marketinških kampanja na mreži. Web lokacija treba da predstavlja brend, proizvod i uslugu na jasan i nezaboravan način. Trebalo bi da bude brz, prilagođen mobilnim uređajima i jednostavan za upotrebu.

Oglašavanje sa plaćanjem po kliku (PPC)

PPC oglašavanje omogućava prodavcima da putem plaćenih oglasa dođu do korisnika interneta na velikom broju digitalnih platformi. Marketinški stručnjaci mogu da postavljaju PPC kampanje na Google-u, Bing-u, LinkedIn-u, Twitter-u, Pinterest-u ili Facebook-u i prikazuju svoje oglase ljudima koji pretražuju izraze povezane sa proizvodima ili uslugama. PPC kampanje mogu segmentirati korisnike na osnovu njihovih demografskih karakteristika ili čak ciljati njihove posebne interese ili lokaciju. Najpopularnije PPC platforme su Google Ads i Facebook Ads.

E-mail Marketing

Marketing putem e-pošte i dalje je jedan od najefikasnijih kanala digitalnog marketinga. Predstavlja medij za kontaktiranje potencijalnih kupaca ili ljudi zainteresovanih za vaš brend. Mnogi prodavci digitalnih proizvoda koriste sve druge kanale digitalnog marketinga da bi dodali potencijalne klijente na svoje adrese e-pošte, a zatim, putem marketinga putem e-pošte, kreiraju tokove za akviziciju kupaca da bi te potencijalne kupce pretvorili u kupce.

Marketing na društvenim mrežama

Primarni cilj marketinške kampanje na društvenim mrežama je svest o brendu i uspostavljanje socijalnog poverenja. Kako dublje ulazite u marketing društvenih medija, možete ga koristiti za dobijanje potencijalnih klijenata ili čak kao kanal direktne prodaje.

Partnerski Marketing

Partnerski marketing je jedan od najstarijih oblika marketinga, a internet je doneo novi život u ovu staru pripravnost. Pomoću partnerskog marketinga, “influenseri” promovišu tuđe proizvode i dobijaju proviziju svaki put kada se izvrši prodaja ili uvede potencijalni klijent.

Video Marketing

YouTube je postao drugi najpopularniji pretraživač i mnogi korisnici se okreću YouTube-u pre nego što donesu odluku o kupovini, da bi nešto naučili, pročitali recenziju ili se samo opustili. Postoji nekoliko platformi za video marketing, uključujući Facebook Videos, Instagram ili čak TikTok, koje treba koristiti za vođenje kampanje video marketinga. Kompanije najviše uspeha postižu u video snimcima integrišući ih sa SEO-om.

SMS Poruke

Kompanije i neprofitne organizacije takođe koriste SMS (tekstualne poruke) za slanje informacija o svojim najnovijim promocijama ili pružanje prilika voljnim kupcima. Politički kandidati koji se kandiduju za funkciju takođe koriste kampanje za SMS poruke da bi širili pozitivne informacije o sopstvenim platformama.

SmartNet Media

Mi ćemo da se bavimo marketingom, a vi možete mirno da sedite u fotelji i posmatrate rezultate!